Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

απειροελάχιστο ποστ


   Να σας γνωρίσω τον άντρα μου. Αυτό το καβλί λέγεται Khal Drogo και ήταν -there, I said it- ο βασικός λόγος που αντιπροχτές το βράδυ ξενύχτησα με τον Γείτονα να δούμε 7 επεισόδια Game of Thrones. Για αυτούς που θα με κατηγορήσουν για χαμηλό επίπεδο και πουτσοδουλεία, να αναφέρω οτι, για χάρη του μωρού μου, δέχομαι όλες τις κατηγορίες (soundtrack: "Για σένανε μπορώ") και ότι η σειρά έχει κι άλλα μωρά, για όλα τα γούστα -στην κόλαση θα καώ σε καζάνι με βαρύ πάτο- οπότε τρέχτε να την δείτε. Πάρτε κι άλλη μία του μωρού μου για να δείτε και μεσούλα-κωλαράκι.
    Θα επανέλθω στο Game of Thrones για να σχολιάσω το gay ζευγάρι και άλλα-επί του παρόντος όμως βαριέμαι λίγο. 
   Τρεις μέρες κλεισμένος στο σπίτι είμαι, κατά τα άλλα, κοιμάμαι 8 το πρωί και ξυπνάω 8 το βράδυ, βλέπω μόνο τον Γείτονα (η Χαζή καβλαντίζει Αθήνα με τον επόμενο υποψήφιο Μιμίκο) και παριστάνω οτι κάπως διαβάζω, αλλά -ουδέν κρυπτόν από τον έρμο τον αναγνώστη- δεν τα καταφέρνω.

*Αστέρω*

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάτω τα χέρια σου ωρέ από τον Κάλ, μπίλιες θα γίνουμε! Εσύ πήγες κι έκοψες μαλλί, δεν σου αξίζει να τον έχεις! Από την άλλη, άμα δεν απαιτήσεις να τον έχεις σύζυγο, ίσως κάτι μπορούμε να κάνουμε.


Υ.Γ. Μην αδικείς την σειρά, υπάρχουν χιλιάδες λόγοι να την βλέπεις! Το μπρουτάλ λουκούμι είναι μπόνους.

Υ.Γ. 2 Είμαστε απίστευτα προβλέψιμοι. Και οι δύο.

Γενοβέφα

*Αστέρω* είπε...

Γενοβέφα, Γενοβέφα, το οτι έκοψα μαλλί δεν σου δίνει αξιώσεις επί του παίδαρου. Και μην με προκαλείς, γιατί εγώ έβλεπα σταρ μικρός και "θα σου στείλω τα μάγια με κούριερ". (Πού στο διάολο το θυμήθηκα!)
*Α*